Kvällsmat - check

Kvällsmaten åt prinsen är klar, han får kyckling samt revben ikväll. Han kan inte enbart få färskfoder trots att han får i sig allt han behöver, lite tuggmotstånd behövs också. Och revben är smaskens tycker terven.
 
Han fick även två kycklingvingar som ett litet mellanmål innan vi begav oss ut på en långpromenad och tittade på vildkaniner som sprang där vi brukar träna. jättesöta, påminer mycket om hur min ena kanin såg ut som unge (hon är halvt vildkanin).
 
Nu när vi kom in har han fått två små grissvansar samt att han har fått en ny sorts ben jag köpt åt honom, han har lessnat lite på benen han brukar få verkar det som. Köpte dessa på Dollartore för 50kr (7 stk) och ohja, det tyckte han om! Bra med lite omväxling.
 
Efter maten ska vi träna lite inomhus, vad vet jag inte än. 
Har gjort iordning lite bubbelvatten åt mig själv, har ingen lust att äta och känner mig lite yr, kanske gör ett försök med mat senare ikväll, ska iallafall ta ett långt bad senare. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0