Klicka in Lisa?

Funderar på att klicka in lillen, nu när hon inte har mat serverat dygnet unt som förr så har hon blivit lite matgalen. Samtidigt som hon är sammarbetsvillig när det passar henne såklart. Tänkte lära henne lite trick tänkte jag, hon kan tass, sitt, ligg, sitt fint (hon kan inte sitta still någon längre stund men hon hajar principen) funderar lite på target också. Vi får se, vi tar en dag i taget, imorgon tänkte jag eventuellt köra lite lydnad med Izor. Har inte gjort det på länge nu eftersom jag lessnat på det men blev lite småsugen idag när jag såg vilken fin linförighet Izor och Hana hade. Han hade full fokus på henne trots att Asterix gapade och skrek efter matte. Måste bara hitta ett lämpligt ställe att vara på. På parkeringen bakom kyrkan vid mig var de ganska slaskigt i förrigigår men det var inte halt! Ska se hur det ser ut där imorgon och om det inte är folk där såklart. 
 
Sen ska jag börja klicka in lillen. Carla och jag sitter och snackar som vi gör varje natt, haha. Lika mysigt varje gång, har tänt en röelse och ska försöka sova snart. Pappa jobbar i Valbo imorgon så jag lär kliva upp innan kl 12 och rasta dem. Ska ställa larm på 10. Ska se om Emma kanske vill ses, vi funderade ju på att träffas imorgon när vi hördes på sms på nyårsafton. Ska skicka ett sms till henne och se om hon kan!
 
Nu ska jag återgå till mitt samtal med Carla, bloggar senare idag. Och vad roligt med fler läsare på bloggen, ni blir allt fler och fler. Jätteroligt faktist. Det får mig motiverad till att blogga!
 
Ha det gott nu allesammans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0