jag saknar dig

tnkte bara skriva och säga att jag lever. jag mår verkligen skitdåligt, jag saknar lilla Lisa så det värker i hela kroppen. Jag vill inte återväna till skolan trots att jag kommer få förlängdt sjukinyg. Ingen av er läsare kan flreställa sig hur ont det gör i mig varje dag sen jag såg vovven sista gången i ögonen och pusade henne på pannan. Det går bara inte att beskriva. 
 
Får svårt att andas när jag skriver detta inlägg aå jag ger mig nu. iz har varit med pappa hela dagen för att jag har sovit fram tills nyss.
 
Har pratat med sonen i telefon och Lisa mår tydligen jättebra, det är jag glad över. Men endå, frågan är om on får leva ett hundliv där. Jag får sluta fundera och krypa ner i min lilla håla och sätta mig där. Så känns det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0