Ingenting nytt

Rubriken säger det mesta. 
Det har inte hänt någonting speciellt, jag har sovit extremt mycket på senaste tiden då jag börjat med en ny medicin. Inte alls roligt men Izor verkar inte lida av det (konstigt nog) då han kan bli riktigt jobbig när han inte blivit aktiverad. 
 
Idag på sista kvällsrundan så körde jag lite sitt, ligg och stå med honom. Vet inte hur jag ska få honom att ställa sig från läggande utan att backa eller gå mot mig! Någon som har några tips? 
 
Sedan körde vi lite linförighet, det såg bra ut!
 
Imorgon har jag tid hos sjukgymnasten, hoppas att det går bra. Usch, jag har så svårt för nya människor och speciellt saker som är förknippade med sjukhus. Jag har aldrig tyckt om sjukhus. Nu ska jag vistas i sjukhusbygnaden 1 gång i veckan om allt går som planerat. Läskigt men det kommer nog att gå bra. Bara jag kommer in i det!
 
Nu ska jag slå på en film och sedan sova. Skulle behöva duscha men det är på tok för sent nu (grannarna har en tendens att klaga), konstigt nog har de aldrig klagat på när jag och Izor kört skallövningar inomhus. Unrar vad det kan bero på? har iallafall slutat med det för min och mina örons skull. Herregud, skallet bara ekar i öronen. Ajaj, det gör ont bara jag tänker på det.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0