Hundlek

 
Izor fick mat kl 8, sedan mötte vi upp Hana, Jimmy och Asterix. Izor gjorde sina klassiska glädje/kängru skutt när han fin syn på dem. Han gillar verkligen dem. Hundarna lekte bra länge och det började komma ny snö, så typiskt!
 
Efter lekstunden så promenerade vi en bit, sedan gick Iz och jag hem. Båda var väldigt nöjda.
Enda sen vid kom hem har prinsen legat utslagen på sängen, vi har inte gjort något speciellt de senaste veckorna. Det märks på hans kondition. Även fast det var full rulle på honom så blev han tröttare mycket fortare än han brukar. Det är nog bara jag som märker det, alla andra vi mött tycker att han är rena duracellen. Det är han också, men nu när vi legat lite på latsidan (okej, Jag har legat på latsidan) så är det som det är.
 
Men vi ska ta tag i det!
Imorgon har vi ingenting planerat, min bror ska ha födelsedagsfest så Iz och jag ska väl hålla oss borta. Haha, någonting kommer vi väl på!
 
Nu ska jag fortsätta att titta på film och bara lata, har fortfarande huvudvärk och har nu börjat få värk i nacken samt ryggen. Usch och fy, hoppas att det inte är någonting som kommer att förvärras under natten.
 
Ska gå och göra iordning lite dipp och skära upp lite grönsaker nu, sen slår jag på en film är tanken!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0