Hipp hipp hura

Faktum så fyllde Lisa 9 år igår, glömde helt bort att blogga om det igår och eftersom jag inte har internet i telefonen så blev det lite svårt. 
 
Min syster fyllde även 23 år den 5. 
Grattis till dem båda! 
 
Har tränat lite med apportbocken med Izor nu, det ser riktigt fint ut. Testade med att han fick den när han stod upp, först släppte han den men sen med lite hjälp så höll han den jättefint. Kommer gå fin, fint det här!
 
Ska träffa Ronja en sväng nu, hon vela ta en liten promenad så varför inte? klockan är mycket med har ju Izor med mig såklart, så vi går inte helt ensamma.
 
Ska klä på mig och invänta klartecken från Ronja när hon är redo att ses! Ska bli så kul!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0