Hemma

Sov över hos Denise yttligare en natt, eller ja. Vi sov inte. Har haft Harry Potter maraton i 2 dagar så vi kollade alla filmerna och några fler. Kan säga att jag fick lite panik andra natten jag skulle övernatta för jag saknade min prins så, därför valde vi att dygna istället och titta på film. Blev så glad när jag kom hem oh fick träffa min vackra vovve.
 
Skulle träna med Hana idag men fick en liten besvikelse när vi stod där redo och peppade när jag fick smset. Nåja, det är ingenting som jag tänker ta upp här i bloggen då det inte angår någon annan förutom mig och Hana! Det är ingen stor grej alls men som sagt, blev lite ledsen. Så Denise, hennes morbor, jag och hundarna gick en sväng innan vi gick hem till Denise och tittade på film. hon somnade efter en kvart-tjugo minuter så Emil (hennes morbror) och jag kollade vidare på den. Ingen kanonrulle om jag måste vara ärlig. Haha.
 
Minns inte vad den heter dock, nåja. Kom hem för en timme sen, Iz har fått mat och kaninerna har fått påfyllning av hö. Han ligger nöjd på golvet nu och sussar. Imorgon ska vi hitta på någonting roligt tycker jag! Har dock inga pengar på min mobl eller på mitt busskort så vi tar oss inte så långt men det finns en skog i närheten av mig.
 
Samt att en väldigt stor sak kan inträffa imorgon, säger ingenting då jag inte vet helt till 100%. Återkommer med det imorgon. 
 
Här kommer lite bilder på prisen som togs för en vecka sen ungefär skulle jag tro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0