God morgon

inatt/imorse efter att pappa gick till jobbet har Izor skitit inne. förväntade mig nästan det när han i smyg slängt i kryddad människomat med massvis med lök i hans matskål. *arrrrrrghh*
 
Ska kliva upp nu, huudet funkar och ryggen värker, känner skitlukt enda härifrån. Usch.
Ska klä på mig ovh gå en liten sväng med Iz innan jag åker till Bup.
 
Jag måste vända mina slmnvanor, jag vakar vud 2--3 tiden på eftermiddagarna numera! Det går inte. Tar ett slmnpiller ikvöll vid 6 tiden så det hinner verka dp jag har skola 8.30 imorgon. Kan säga er att jag komer att komma försent such. 
 
Nåja, ska inte ligga här och dra mig utan klä på mig nu.
Qepta's Livrädd med stil "Joshi" får stå fär bildeb, drygt 12 dagar gammal på bilden, från min senaste kull.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0