Födelsedagar

Den 10 blev Izor 23 månader (tänkt att om en månad blir han hela 2 år gammal!) igår fyllde Carla 22 år och idag fyller min lillebror 16 år. Nästa månad är det min och Izors månad, då fyller jag nämligen 18 år. 
 
Hur har dagen sett ut då? Varit ute med Iz, Denise kom över och vi skulle titta på film men så blev det inte, vi var inne på forum och dreglade över vit rödögda belgiska harar. Nästa hare kanske blir en vit rödögd, jag är väldigt förtjust i dem.
 
Har snackat lite med Hana och imorgon om det inte är storm ute så ska jag ut och fota Izor, troligtvis följer Denise och Herkules med. Vi får se!
 
Har ingenting mer att skriva om, min rygg värker något fruktansvärt, tog en värktablett och sitter här och äter lite glass. (vegansk). Izor sover efter att ha lekt med sin aktiveringsboll ett bra tag samt haft pusskalas med Denise.
 
Ska bädda ner mig i sängen och titta på en film tror jag, vr ute till ninisarna och fyllde på ett tjock lager halm i deras bur samt satte dit en till vattenskål då de dricker något fruktansvärt. Ska kolla hur klorna ser ut på dem imorgon, klippte Joshis för ett tag sedan men Chili var det ett tag sen hon fick klorna k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0