Filmmys

Denise gick precis hem, hennes mamma kom med Herkules för en ca 40 minuter sen och tänkte sitta i trapphuset och vänta tills vi hade sett klart filmen. Varför skulle hon göra det? Det är hårt underlagt samt att man lätt blir frussen. Sjävlvklart skulle hon komma in med H. Izor är inte revirbenägen för 5 öre, han lät Herkules ligga i sängen, gå i hans bädd osv. Vi låg och tittade klart på filmen och nu har de gått.
 
Tog fram Izors ben nu på direkten då Herkules är proteinallergiker.  Väldigt synd för annars hade jag bjudit honom på en grissvans. 
 
Vi tittade iallafall på filmen Seven, den var helt ok. Jag undrar vad denna dag har att erbjuda, jag måste bannemej ta mig upp ur sängen tidigare än jag gjort fram tills nu. Lägger mig på morgonen och vaknar på eftermiddagen. På onsdag börjar skolan och på tordag börjar jag kl halv 9!!!
 
Samt att jag har bup tid på tidag kl 10 för att prata mediciner. 
 
Iz har inte gjort så värst mycket, vi tränade lite skall inomhus samt upprepade några tricks så släckte han taklampan med hjälp av en pekvisning.
 
Nu ska jag faktist ta en sömntablett, jag måste bannemej sova! måte vända på dygnet. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0