Dagens planer

Efter att jag och Hana har suttit och snackt IPO och sånt i ett par timmar blev jag sjukt taggad på att träna så imorgon och träna. Och imorgon ska det filmas! 
 
Vi ska ses vid1 tiden troligtvis då det är ljust ute, kanske kan vi få lite bilder då också! Är supertaggad. 
Izor är stenad nu, bra det, då är batterierna laddade tills imorgon igen.
 
Så får vi se när Cornelia kommer med Lisa, om vi är ute och tränar så får jag fråga henne snällt om hon kan komma till stället där vi tränar eller om hon går upp till lägenheten med henne. 
 
Är jätte rastlös och supersugen på att träna men kan inte knalla ut nu. Pappa skulle bli vansinnig om han bara visste att jag var vaken nu. Hm... Får spela något spel på mobilen och fortsätta prata med Carla och Hana. 
 
Jäklar vilka härliga människor dom är båda två, gillar odm sjuk mycket. Det finns underbara människor där ute, bara det att dem är få. Så har man turen hittar man dem och det har jag gjort. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0