Dagens planer

Blir skyddsträning idag igen,Hana och jag tittar på klipp på youtube hur vi ska figga (eller ja, henne och Jimmy då jag inte kan figga åt Asterix då han är så stark). Hoppas snön har tina ännu mer och att det inte är slaskigt ute, det vore de bästa. Tar inte med någon kamera tror jag, har ingen lust att fotografera, bara träna och tänka på annat.
 
Sen ska Hana testa ta Izor när vi möter hundar och se om hon kan avleda honom, Asterix gjorde utfall förr men det fick hon bukt på ganska snabbt! Vore så skönt att kunna gå förbi andra hundar utan att ha en hund som slänger sig i kopplet och skäller för kung och fosterland. Vore en dröm för mig just nu faktist.
 
--
 
Är fortfarande sjukt deppig, tänker på lillen hela tiden, Iz vill inte ligga i sängen och sov som lisa gjorde, låg och kramade om henne som en nalle och hon njöt, Izor tycker att det blir för varmt tråkigt nog. 
 
Ska träffa Emma imorgon också, skrev till henne precis och fråga va vi skulle hitta på, jag är sugen på Valbo men jag vet inte... 
 
Hoppas att hon har några planer. Denise kanske kommer förbi på kvällen också om hon får, blir väl filmmys som vanligt. Men jag klagar inte. 
 
Hae behövt ta en dusch (Izor du också)  men jag orkar inte, jag vill inte. vill bara ligga här och gå under... har tid hos bup om dygt en vecka. Vet inte om jag kommer att stå ut tills dess. 
 
Hoppas det blir en bra dag imorgon. för just nu är det inte bra. Smsade min bup tant precis och berättade läget. Hoppas jag får svar imorgon, tror hon sover 

Kommentarer
Postat av: Denise

Då gör vi något annat. <3

Svar: <3
Mandana Veysi

2013-01-03 @ 18:33:50
URL: http://www.hippaherkules.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0