Dagen

Mötte upp Hana och Jimmy på stan kl 3 så tog vi bussen ut till köpis. Och korkade jag hade packat ner allt som behövdes och stressade med att sköra upp korv åt izor så jag glömde mitt busskort hemma!!! Snälla som dom var bjöd dom mig på dit och hemresan.

Vi gick först till djurmagzinet som reade ut allt i butiken eftersom de ska stänga ner, det fanns inte mycket saker kvar alls men jag köpte ett fast läderhalsband från Hansbo med guldspännen som matchar izors läderkoppel. Skitsnyggt!

Senare traskade vi vidare till jennys som var stängt!! Så vi gick till arkens zoo och där köpte jag en oxhals som Izor ska få i födelsedagspresent, köpte även en borste åt honom. Svindyr men den verkar väldigt bra. Och hundtillbehör är dyrt, bara att inse. 

När vi var klara på arkens tog vi bussen hem, jag är dödstrött. Iz är pigg men inte hyper, ska vila upp mig en timme eller två och sen gå ut och kasta boll med honom.
 
Provade även borsten och borstade igenom honom, när jag kom hem, den känns väldigt bra och den sliter nästan ingenting på pälsen! Toppen. Fick Borsta manen och svansen och det gick som en dans, även magen. Det var ett dyrt men bra köp, nu slipper jag stå med underullskardan dag in och dag ut. Den är ju trots alls till för att få bort underull!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0