Bildbilder från gårdagen

Här kommer ett par mobilbilder från gårdagen.
 
Det är jätteroligt att Izor och Herkules går så bra ihop efter Denise och jag endå ses rätt ofta. Och jag lämnar Izor hemma ytterst ytterst sällan (nästan bara när jag måste gå till skolan). jag undviker att sova borta om inte han får följa med osv. 
 
Medan Denise och Izor sprang som två ya höns i djupsnön och klättrade på snövallar så lunkade jag och Herkules lugnt på gångvägen. H gillar inte snö eller kyla och jag som har sån förbannad träningsvärk. 
Det var skönt med lite omväxling, hålla i en lugn Dalmatiner istället för en skogstokig Tervueren!
Men jag skulle aldrig komma på tanken att byta ras. Åhnej, rova någon annan ras kommer jag självklart att göra, jag vet redan 2 raser jag kommer att äga i framtiden, men kommer alltid att ha en terv vid mig sida.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0