Besök

Denise kommer över efter att hon har ätit, funderar på om jag kanske skulle äta någonting jag också. Men aptiten finns inte där. 
 
Vägarna är plogade nu iallafall så det går att gå ute! 
Skulle träffat Hana idag me ndet blev inte av eftersom hon vrickade foten tidigare idag så ställde vi in det. Stackarn, så typiskt, såg fram emot att ses men bättre att vänta tills efter helgen!
 
Izor fick ett nytt halsband föresten. eller nytt och nytt, pappa hittade en läderlänk så jag trädde bara på en kedja och tada, ett nytt halvstryp. Det måste ha varit någons halsband som gått sönder och hunden sprungit därifrån.
Den är lite mer å mocca färg hållet s¨det klär honom. Nu är det en kraftig nyckelring om håller ihop halsbandet, vi får se om jag kommer att behöva fixa en bättre ring att sätta dit.  Kan visa bild på det sen.

Ska kolla vad appa gör i köket nu, han kom precis hem från Willys. 
Iz mage är bättre och vi ska möta upp D så fort hon har ätit klart. Dags för mig att slänga i mig nångonting nu kanske. 
 
Tänkte fota idag men det blev inte av, imorgon kanske!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0