2013

Årets första inlägg. Ja, än så länge har det inte hänt så mycket. Sitter och pratar med Carla och Hana. 
Ska troligtvis träffa Daniel och Kia iidag och gå en promenad med dem, i övermorgon ska Hana och jag ses och träna mer på bitövningar och skall. Denna gång ska vi filma! Vi ska ses på dagen så det syns bra på film. 
Ska även träffa Emma nu i veckan, troligtvis på onsdag eftermidag eller kanske på torsdag. Lär åka ut till Valbo också och titta lite på mellandagsrean, behöver en hårddisk till datorn och igentligen en ny dator för den delen. 
 
Nåja, Carla och jag sitter och pratar om allt mellan himmel och jord. Jag saknar henne såå och hon saknar mig. Hon ska kolla tågbiljetter hit och se när hon kan komma. Ser fram emot det hemskt mycket.
 
Det har gått kanon bra med Lisa, hon har däremot inte ätit men det förväntade jag mig inte faktist. De har gått och lagt sig för kvällen och hon hör av sig när de vaknar. 
 
Hana och jag snackar hundträning och träning inför framtiden, båda är peppade på agility och ipo. Hon tycker ju att lydnad är så himla roligt men hennes Asterix är inte lika förtjust i det så jag har erbjudit mig att låna ut Iz till henne när jag inte har ork så hon får utlopp för sin lydnadsabstinens haha. Han jobbar ju jättefint med alla. 
 
Lyssnar på musik nu och ska ta årets andra cigg samt hämta mera läsk, prinsen ligger fortfarande däckad. Bra det! behövs nog ingen mer kissrunda nu, pappa var ute vid 11 en snabbis och han kissade av sig. 

Kommentarer
Postat av: Hana

Ja gud vad kul att få träna med Izor :D

Svar: Bara att säga till när vi ses så får du ta och köra ett pass med honom helt okej för mig :)
Mandana Veysi

2013-01-02 @ 00:31:41
URL: http://teamsportdogs.wordpress.com
Postat av: Hana

Toppenkul! ;)

2013-01-03 @ 00:01:37
URL: http://teamsportdogs.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0