16 år idag

Tänk att min lillebror blir hela 16 år idag, det är helt sjukt!
Min syster kom till Gävle idag och har myst med Iz en hel del samt varit ute och fikat med brorsan, han fick även ett nytt spel till in x-box. 
 
Imorgon ska han ha födelsedagskalas/fest här hemma så jag tänkte att Iz och jag får hålla oss lite borta för allas bästa, min bror och hans kompisar kan bli ganska högljudda (eller så är de knäpptysta) och massa ugdomar som springer här i den trånga lägenheten blir för mycket för mig. Iz skulle nog inte ha några problem bara han fått lugna sig men jag skulle däremot inte kunna hålla mig så värst lugn.
 
Så vi får se vad som händer imogon, Denise kommer hit när som helst, borde kanske äta något och rasta Izor. Det var ett tag sedan han var ute sist och jag har inte ätit någonting idag.
 
Somnade vid 8 tiden imorse, jag fattar inte, varför får jag inte sova?  nu måste jag börja med de attans sömntabletterna igen och jag gillar inte biverkningarna jag får av dem (blir täppt i näsan)
 
Ska se vad som finns att äta här hemma, Iz mage är myket bättre. Tack och lov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0