Värk och förbannad

Vaknade för några timmar sen med hemsk värk i kroppen, vet inte om jag orkar ta mig till sjukgymnastiken sen. Igårr öpnade jag äntligen förpackningen till mn nya dator och inte f*n fattade jag mig på den. Inte nog med det så gick det inte att installera Sims heller. Eller själva Sims 2 gick att installera men det gick inte att skapa gubbar för då hakade den upp sig och när jag ksulle installera sims 2 djurliv så stod det att någonting var fel och datorn raderade bort spelet. Vad är det för skitdator? Jag vill ha en Windows 7 datorn inte någon förbannad Windows 8 som är hu klurig som helst. Suck. Det gick iallafall att installera Sims 2 på min gamla dator och jag spelade hela kvällen utan att den la av. Väldigt märkligt med jätte skönt! Ska äta någonting och sen gå ut med trollet en sväng. Hoppas han kan gå fint i kopplet nu, han har faktist gått ganska fint de senaste dagarna. Inte så värst mycket drag! Superskönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0