Våran 1 års dag

Den 22 januari var det min och Izors 1 års dag. Tänk att den 22 januari såg jag min älskade hund för första gången.
Han var så liten och vacker, nu har han blivit en stor, dryg, galen och ståtlig kille som gör matte galen nästan 7 dagar i veckan, 
 
Gud så jag älskar denna hund, jag har världens bästa vovve, jag har världens vackraste vovve!
Vi mot världen, 2013 ska bli ett kanonår för oss! Massa agilityträning samt skyddsträning.
 
Om 8 dagar blir han för övrigt hela 2 år!! Och om 21 dagar blir jag 18 år, grattis oss i förskott.
 
 

Kommentarer
Postat av: Linnea Matros

Så fina ni är!

Svar: Tack du! :)
Mandana Veysi

2013-02-03 @ 20:43:49
URL: http://linneamatros.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0