Valbo

Vaknade med en hemsk värk i ryggen och i öronen, det köndes som att det forsade blod ur öronen och jag kunde inte röra mig. Såg nästan ingenting när jag smsade Emma och min lärare Märta. 
 
Somnade om och vaknade up flera gånger pga smärta, jävla skit (ursäkta svordomarna) men det gjorde så himla ont. När pappa kom hem från jobbet om han emd en värktablett och den har börjat värka nu.
 
Han är ute med Izor nu och sen ska vi åka till Valbo för att köpa en ny dator och högtalare åt mig. ♥  FYller 18 imorgon så ska till bolaget med pappsen imorgon och köpa lite gott eftersom jag inte ska ut imorgon så får jag sitta hemma och roa mig med lite alkohol och Sims. Haha.
 
Prinsen kommer att få vara "lidade" i ett par timmar medans vi åker till valbo men det fixar han. Han har tuggben framme som han kan roa sig med.
 
Nu ska jag fixa klart mig och äta lite frukost innan vi åker. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0