Tomhet

Jag känner mig så tom, är så ångestfylld och vet inte riktigt vart jag ska ta vägen. Dagen började riktigt bra för min del men nu är det bara kaos inom mig.
 
Åkte till Valbo med Robin och passade på att gå in till Mediamarket med datorn och högtalarna. 
Högtalarna är inte i bästa kvalite sa han så dem kunde hna inte göra någonting åt. Däremot ska jag tillbaka dit med datorn + min sims spel så att de kan kika på vart felet ligger.
 
Efte det gick vi in på Arkens och jag köpte lite revben åt Izor, efter det var vi in en snabbis på Ikea och R köpte en tavla. Vi avslutade alltihop med att han köpte en kaffe, nu är jag hemma och mår riktigt dåligt.
 
Suck, ska väl krypa ner under täcket och kanske titta på en film. 
Åh vad jag hatar att mitt humör kan pendla så lätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0