Sitter i soffan och dricker té med en Milla i famnen.
Vaknade för drygt 1,5 timme sen och har varit ute med hundarna så att de fick göra ifrån sig.
 
igår kväll när jag släppte ut Izor på sista kissrundan höll mitt hjärta på att stanna. Han travade iväg bakom huset och kom sedan inte när jag ropade på honom. Ropade, skrek, lockade, sa att vi skulle gå in.
 
Tog ut Milla på altanen då och fortsatte att ropa. Eftersom det har snöat så förbaskat mycket så har en del av staketet kring gården blivit tänkt av snö och där tar sig hundarna över utan att behöva lyfta på en tass i princip.
Tillslut kom han i full galopp och istället för att berömma för att han kom så var ja så förbannad och skärrad så jag bara röt till åt honom och bad honom stanna medan Milla fick gå ut och kissa.
 
Ska börja packa ihop mina saker och kolla när tågen går, kommer bli tråkigt att åka hem igen men har flera möten nu i veckan som jag måste gå på samt skolan så vi är illa tvugna att åka.
 
Hoppas att eran helg har varit lika bra som min. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0