Svar på fråga

Hej! Jag älskar din blogg och undrar vad har du för kamera? Är den enkel att lära sig med osv? Är standardobjektivet bra eller har du köpt ett nytt? Köpte du den när du skaffade Izor eller innan/efter? Pris på den? :)
Kram
 
Hej Rebecka! Vad roligt att du tycker om min blogg.
Jag har en Canon EOS 400D med ett 18-55mm objektiv (CANON ZOOM LENS EF-S 18--55mm 1:3.5-5.6 IS) ej kitobjektivet som brukar följa med i ett kamerapaket) Köpte det objektivet för sig. Jag upplever det betydligt bättre än kit-objektivet. Visst kan du få fina bilder med ett objektiv som medföljer kameran men jag rekomenderar dig att köpa ett kamera hus och ett objektiv för sig. Du kommer att tjäna på det. För man vill (oftast) utveckas inom foto och då kommer man tyvärr inte långt med ett "skräp objektiv".
 
Denna kamera har jag fotograferat och utveckats med i 5 år. Så det är en rätt så gammal kamera men jag är helnöjd med den. Jag tyckte att den var svår i början men har med tiden lärt mig den. Dagens systemkameror är väldigt enkla att lära sig. Jag köpte den för 8000kr på Expert i Gävle. Jag vet dock inte om Expert finns kvar idag.
 
Stor kram från oss till dig!
 
Om ni andra läsare har några frågor så skriv! Svarar så fort jag kan. Kram till er alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0