Storstädat

Har städat mitt rum i flera timmar, oj så rent och fint det blev igen! Har torkat av alla lister och fönsterbrädan, dammsugit min extremt äckliga matta både på den och under. Samt i kaninburarna. Izors biabädd blev torkad och herrejösses så jag har hållit på. 
 
Fick nyss lite musik abstinens, har försökt undvika det då högtalarna är trasiga, men kom på att jag hade ett par mini ipod/iphone högtalare i ett skåp, trodde först att dn var trasig då jag haft dem sen 2010 och de har bara legat och dammat. Jag hade fel, det är den ena högtalaren som sitter lö i dockan, löste det genom att sätta högtalarna upp och ner på en burk så att själva basen/högtalaren inte hoppar omkring i dockan. Funkar utmärkt men ljudet är inte det bästa och basen är klappkass. Lite trist men nu får detta duga tills nya högtalare köps in!
 
Fick även ett paket på posten, ett kaffemått. Haha tack! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0