Skolan

Skoldagen gick riktigt bra, jobbade på som sjutton och helt plötsligt hade vi slutat. Härligt!
Kom hem och skulle ta ut Iz för en kissrunda, då ringde D och hon kom över och vi gick till skogen och kom hem nu. 
 
Vi ska iväg och käka pizza (får be dem göra en utan ost) och sen sover Iz och jag över hos henne. Bör nog ta med lite pluggsaker fast jag helst inte vill. Eller så tar jag pluggandet imorgon och njuter av en kväll med soffhäng. Har endå gått 3 dagar i rad nu så jag har blivit ganska trött mentalt.
 
D har fotat en hel del bilder på Iz men de bilderna ligger i min bärbara dator, sitter på skoldatorn just nu och här har jag inga bilder. Kommer troligtvis bilder imorgon om jag orkar redigera dem.                                                                                                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0