Skogen

Efter tandläkartiden åkte jag direkt till BUP, hade ett bra samtal med min psykolog. Så himla tråkigt att vi bara kommer att ses en gång till.
 
Efter mötet åkte jag hem och tog ut Izor, tänkte bara gå runt området lite men blev så himla sugen på att gå i skogen så vi gick till skogen vi varit i en gång tidigare, han fick hoppa upp på stora stenar, hoppa över nerfallna träd och springa i den djupa snön. Vi hade det roligt, det var ett tag sedan det var så roligt att gå ut med honom, sedan stötte vi på några hundar på hemvägen och såklart gjorde han utfall mot 4 hundar som kom emot oss, FÖRUTOM en whippet och någon annan ras som stod på andra sidan gatan och skällde på honom, han tittade på dem som en surikat så gick vi vidare. Snacka om chockerande. Han fick massor av beröm och godis.
 
Nu ligger prinsen utslagen, har fyllt på nytt vatten åt ninisarna och låtit dom springa en stund på balkongen samt gjort lite mat åt mig. 
 
Ev kommer Denise över sen och hjälper mig att klippa klorna på kaninerna. Det är absolut inga problem att klippa dem själv men Izors klotång är för klumpig för deras små små klor.
 
Här kommer kassa mobilbilder från skogen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0