Pizza

Denise och jag har precis smällt i oss en riktigt god vegansk pizza på Alp's. Det var en fruktansvärt god pizza och det är första gången jag äter köppizza på över 4 år. Dvs, sen jag blev vegan. Har inte tänkt på att man faktiskt kan köra på en vegetarisk utan ost! Haha, nu blir det pizza oftare. Och ett stort + är att Alp's ligger 3-5 min promenad från mitt hus!

Nu ska vi hem och ge izor mat och sedan göra oordning mat åt honom så han har imorgon bitti, därefter går vi hem till henne!

Blir nog inte något mer bloggande idag men imorgon lovar jag er bilder!!


Kommentarer
Postat av: Andrea

Gott med pizza! :)

Svar: Ohja,, verkligen. Var såååå länge sen jag åt en pizza från en pizzeria :)
Mandana Veysi

2013-02-08 @ 23:44:37
URL: http://sporthund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0