Min födelsedag!

Hade en jätte trevlig födelsedag.
Min syster kom hem från Uppsala, hade ingen aning om att hon skulle komma. Blev rätt chockad men glad.
Jag öppnade hennes present på en gång och det var en stor necesär(?) fylld med prylar som man kan behöva. Jätte bra present!
Hon hade även med ett kuvert från Ylva m familj, fick ett fint kort och 400kr, väldigt synd att Ylva inte hann titta förbi.
 
Sen kom Denise och hon hade 3 presenter, 2 från sig och en från sin mamma. Av Denise fick jag ett supervackert halsband och en stor tavla där bla en terv fanns med på. Av hennes mamma fick jag B-vitamin till prinsen.
 
Fick även ett kort från Lisa och Klasm familj, av pappa fick jag en ny dator och ett par högtalare.
Tack alla för de fina presenterna. ♥
 
När jag hade öppnat presnterna gick jag, M och D ut och åt sushi. Det var riktigt gott! Efter det gick vi hem och M och jag började dricka samt att jag fixade hennes hår. Vid 10 gick vi till Interpool och där mötte vi upp Ying. När vi skulle gå in så bjöd vakten mig på att hänga in min jacka i garderoben för att det var min födesedag. Supersnällt.
 
Fick en god drink av syrran som slank ner ganska direkt, sen kom Jeanette. Vi gick hem vid 1 tiden eftersom Maria skulle hem med ett tidigt tåg.
 
Idag vat Izor och jag hem till Robin. Blev bjuden på lunch och sen tittade vi på 7 pounds. Efter det gick vi hem i det fantastiska vårvädret!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Carla

Den hundtavlan har jag också! Den är så söt! Och fy fan va du och din syster är så lika! Jätte vackra syskon ;) <3 blir så glad att du haft det jätte kul på din födelsedag <3 :D

Svar: Nice ;)
Hahaha nej vi är inte lika för 5 öre! Förstår inte varför alla tycker det :o
Tack <3
Mandana Veysi

2013-02-24 @ 18:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0