Gohundar

Har borstat Izor som en galning, han fäller underull så det bara skriker om det. Han kanske tycker att det är dags för våren att komma?
 
Har myst med vovvarna och L och jag har lagat mat och sen var vi ute på framsidan med hundarna och kastade snöbollar/pinnar åt dem. Vi tar tåget hem som går kl 22.00
 
Hundarna ligger och tuggar på ben nu och jag ska slå på tvn, har något fruktansvärt sötsug och har haft det hela helgen! blir galen på det. Nåja.
 
Imorogn har jag ett par möten som jag ska gå på, sen blir det nog en tur till Gävleborgs zoo.
På onsdag ska vi ha med hundarna till skolan, efter det tänkte Cornelia och jag gå till Gävleborgs så att Anki får visa oss hur Izors öron ska trimmas inför utställning, jag vågar inte göra det utan jag vill att någon som kan och är medveten med vad den håller på med gör det. Sen kommer jag att lära mig bara hon visar men vill inte försöka mig på någonting som jag inte vet hur det går till. Speciellt inte på ett djur, vill inte förknippas med något läskigt/obehagligt.
 
Här får n en 2 månaders gammal bild på prinsen bara för att inlägget inte ska bli så trist.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0