Full fart

Idag har jag gjort mycket!
Gick till umo kl 11 och pratade lite, därefter gick jag hem och hämtade Izor och traskade ner till Nordost och hämtade upp Pandora. Sedan gick vi till djuraffären och jag fick namnet på en schampoo och inpackning som de rekomenderar för hennes päls. Samt att hon tas in i ett trim så de får blåsa bort all gammal päls. Det tycker jag verkligen att dem ska göra! 
 
Efter det gick vi runt på öster och stötte på skolan hundar. Izor skällde och Pandora bara studsade, skolhundarna skällde som dårar dom med så Iz var inte ensam om det.
 
Lät dem leka en stund i rastgården och sen gick jag till Pauline med henne för att sedan gå hem. 
När jag kom hem bytte jag om fort, kastade i mig två mackor och gick fort till stan för att hinna med bussen till sjukhuset, hade ti hos sjukgymnasten idag. Körde mitt eget race, tog det i min takt och hade musik i lurarna. Härligt!
 
Efter det åkte jag till P, väntade på att Pandora skulle komma tillbaka då en vän till P var ute med henne. När dem kom in så tog jag Pandis och gick hem för att hämta Izor. Vi gick en vända och sedan släppte jag dem i en rastgård. Helt plötsligt ropar en man "Ursäkta" och jag vänder mig om och ser att det är en polis. Och Izor springer dit i 190 knyck och tokskäller på honom. Så jäkla pinsamt. 
Han frådage om han hade sett någon springa i full fart och det hade jag inte, han tackade och gick till sina kollegor.
 
Kopplade sedan hundarna och gick till P för att lämna Pandora. Kom då att tänka på att en man sprang förbi mig och Pandora när i var påväg hem till mig. Jag minns att jag tänke för mig själv "tur att det inte var Izor för han hade hoppat på honom¨" då han sprng så tätt intill mig. 
 
När jag lämnade Pandora så traskade Izor och jag hem direkt, gjorde lite mat och gav Iz mat, sedan satte jag mig framför datorn och spelade Sims ett tag. 
 
Helt plötsligt kommer pappa in och frågar varför inte Izor har ätit upp all mat. Blev direkt jätte orolig. Om han inte äter frukosten imorgon så ringer jag veterinären. 
 
Bjuder på 3 instagrambilder, följ gärna mig där. Qepta@instagram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0