Fredagsmys

Pappa och jag åkte till Valbo och jag hittade en dator som vi köpte samt ett par högtalare. Ljudet var riktigt bra i dem, var noga att basen var bra och att högtalarna inte skramlade. Dessa högtalare hade ett klart och skönt ljud. 
 
Hittade ett par superhögtalare som hade ett underbart ljud, dock kostade dem 1700 drygt och var sjukt ful. Haha. till och med säljaren sa att den modellen va skitful.
Glömde att kolla efter en platttång när vi var där, aja får köpa en i Gävle snart, samt ett par hörlurar.
 
Köpte även ett doftljus på Ikea och en ny råtta åt Izor. 
 
När vi kom till stan igen så gick vi in på swedbank för att fixa pappas kort då han inte kunde betala varorna i butiken då kortet hakade upp sig. Så det kommer ett nytt kort till honom nu i veckan, och på måndag ska jag in och fixa en internetbank osv. 
 
Efter det gick vi in på apoteket och jag hämtade ut lite p-piller.
därefter tog jag bussen hem och pappa gick hem, vi möttes typ utanför huset, haha. När vi kom in tog jag ut Izor och tränade lite med honom, han var rätt så ofokuserad så vi gav oss efter en liten stund, vill inte träna när hunden inte är motiverad nog och jag hade ingen bra belöning heller. 
 
När vi kom in så gick pappa och köpte en pizza åt mig, mums! 
Och n sitter jag här. 
 
Har precis pratat med Hille i telefon och hon och hennes kompisar sjöng för mig i förskott. Aw, haha. Så fint.
Ska äta upp min mango nu och sen får vi se vad som händer, har lust att öppna mina presenter typ NU ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0