Fredag

Sitter bara här i soffan och har det bra.
Ska ut i köket och göra mig en macka snart och sen upp till Lisas ateljé för att sällskapa henne lite, samt att det alltid finns något roligt att göra där uppe! Ska först ut och röka en cigg.
 
Fotar vovvarna imorgon om humöret är där annars låter jag bli.
Hoppas eran fredag har varit bra, Izor ligger nöjd i en soffa och bara ser så nöjd ut.
 
Vi var till ÖB och jag köpte 3 rullar bajspåsar och 3 stycken tjurmusklar åt Iz! Snacka om att jag kommer att ha en överlycklig hund när vi kommer hem. Gav honom en bit nu (vi sågade dem i mindre bitar) men då var allt annat mycket roligare så han hade inte tid att äta. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0