Äventyr

Idag ska Iz och jag träffa Hana och Asterix och ha en liten utflykt, ska bli jätte skoj att träffa dem igen! 
Ska sätta kameran på laddning så kanske jag får några bilder från dagen.
 
Har iallafall hunnit dricka upp mitt morgonkaffe och funderat kring min jätte skumma dröm jag hade inatt/morse haha.
 
Igår var jag iallafall hårmodell åt Wictoria, säger bara wow! Hon är jätte duktig. Bilder kommer när hon har fört över dem i datorn, hon tog några bilder med min kamera också, ska föra över dem ikväll hade jag tänkt.
 
Måste även springa ner till affären och köpa cigg innan jag möter upp H och A. 
 
Ska ta med lite träningstillbehör så att vi kan träna lite när vi träffar dem, det var ett tag sedan Izor fick ett riktigt träningspass.
Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0