ändrade planer

Blv ingen övernattning igår, iz och jag gick hem och jag installerade Sims 2 samt Sims 2 djurliv på pappas frus dator så att jag kan spela tills jag får mig nya dator. Hjälp vad "gammalt" Sims 2 känns.
 
Somnade efte en liten stund och vaknae nyss, Iz har varit ute med pappa 2 gånger och jag har ätit frukost. 
Ska ta och smsa Cornelia och kanske dra mig neråt mot Gävleborgs zoo en sväng. 
 
Sedan har jag inga planer för dagen, är trött, ledsen och känner mi utbränd på något sätt.
Ska försöka sno tillbaka Z's dator och fortsätta spela lite. Skapade Izor, dock blev han är väääldigt mörk terv. Hm,, minns inte hur jag gjorde förr för att få en "exakt terv". 
Nåja, hoppas jag får sims 3 djurliv, de verkar vara mycket roligare än 2;an.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0