<3

Kom försent till skolan idag pga ett samtal men det gjorde inte så mycket (hoppas jag). Började gråta i skolan pga en händelse och snälla Emma fanns där hela tiden, tack fina du!

Efter skolan gick jag hem och började spela Sims, lol. Senare kom Denise över och vi har spelat fram tills nu, fick även 3 alla hjärtans dag presenter av henne. Jag bara älskar halsbandet med klock uret. Den är så vacker så jag dör!

Fick även ett bff halsband som vi ska sätta in i ett fotoalbum (troligtvis) och en skiva med Aqua haha, jag må fylla 18 om några dagar men jag älskar dem!!

Iz har fått röja med aktiveringsbollen och imorgon tar vi tåget till Söderhamn, ska bli skönt att komma dit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0