Storkok

Wictoria kom över idag med julklappar till både mig och mamma. Jag fick öppna min julklapp redan idag och det var 2 stycken Ed Hardy tröjor. Tusen tack!
 
Och som vanligt när W kommer förbi så lagar vi antingen mat eller bakar så idag blev det storkok. Vi gjorde vegansk köttfärssås, vegansk korvstroganoff och veganska stuvade makaroner. Vi stack iväg och handlade och började sedan laga mat. Köpte lite ben åt Iz så han höll sig sysselsatt. 
 
Idag har det inte hänt så mycket på hundfronten. Izor och jag har tränat mer på kontaktövningar samt shejping. Han var verkligen på hugget idag.
 
Vi har även kört ensamhetsträning, körde bara lite kort och han var tyst i 1 minuter. Hörde lite små gnäll från lägenheten men inga skall eller något ylande. Framsteg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0