ringträning

kommer att bli lite sen till skolan då jag har lite saker att göra.
ringträning står på schemat och det ska bli jätte roligt! som några redan vet ska izor ställas ut nästa år av sin uppfödare om hon åker ner hit. så det är ett ypperligt tillfälle att träna lite med honom.

det är mörkt ute och jag ser inte fram emot promenaden till skolan. kommer att frysa ihjäl. nåja, ska fylla på mitt busskort idag så vi iallafall kan ta bussen hem om jag inte fåe något ryck och går.

nu ska jag kliva upp ur sängen och få mina saker gjorda innan jag fixar med godis till ringträning. jag ska se om någon vill ta kort på izor. jag tar med kameran och ska försöka få lite bilder från dagens aktivitet. tycker att bloggen saknar bilder. vad tycker du?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0