mysigt

ligger i sängen och kollar igenom bilderna i min mobil. har eb värmedyna runt axlarna och en fotvärmare i form av en tervuernen.

ikväll är det bestämt att Hana och Aska ska konma hit och hälsa på, men jag ska se till så att dem kommer in tidigare.

har saknat fröken grå och hana jättemycket, tror att Izor också gör det. han kommer iallafall bli riktigt glad när han träffar dem.

imorgon har jag möte med skola n så då får hana vara hemma här med hundarna tills jag kommer tillbaka. vi kanske kan ta en tripp upp till skogen och släppa dem. det är säkert riktigt mycket snö där men då får hundarna lite motion samtidigt.

ska försöka fota så mycket som möjligt men bilderna kommer när jag har tillgång till internet.

bjuder på en bild hana tog på hundarna i somras.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0