ikea

Igår åkte jag och min syster till Ikea och storhandlade till min lägenhet. Så hmla roligt att få inreda sitt egna hem.
 
Izor har fptt varit hos mamma ganska mycket under de senaste dagarna men nu är det nog med det. Nu har allt lugnat sig och jag kan fokusera på prinsen till 100%. 
 
Jag tänkte kolla med pappa om jag kan låna hans cykel och åka en vända med Izor så att han får dra lite, det tror jag att han skulle tycka om. Har borstat fluffet och gosat med honon hela morgonen. Han är så jäkla go Izor. 
 
En sak som jag upptäckte nu när jag borstade honom är att han är jättemörkt på vissa ställen och ljusare på andra. Han får allt mer svarta täckhår som sticker fram under underullen. Hur ska det här sluta? Det roliga med tervar är att de hela tiden byter färg. Vid varje fällning blir de antingen ljusare eller mörkare. Izor är typen som blir mörkare. Det syns på långa vägar.
 
Ska spela lite sims innan jag börjar dammsuga här i lägenheten. Sen jäklar ska jag ringa till internet bolaget och klaga lite då jag ännu inte har fått internet och inte heller någon faktura kring det.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0