gott nytt år

sista inlägget för 2013. det har varit ett lärorikt år. Izor och jag har kommit varandra väldigt nära och det är jag oerhört glad för.

ligger just nu i soffan och ska kolla på kick ass 2 och Izor ligger på en madrass på golvet och äter oxstrupe. han är totalt oberörd av fyrverkerierna som smälls och fy så glad jag är över det. jag vet vilket helvete många genomlider med sina hundar år efter år då hundarna nästan dör av rädsla. jag sänder en tanke till er och vet vilket helvete det är när man står där 8ch inte kan göra någonting. jag har haft en skotträdd hund och det var hemskt att se henne darra av skräck.

stor kram på er alla önskar Izor med matte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0