full rulle

idag har vi inte haft någon lugn och ro alls. dagen började med att jag köpte ett köksbord och stolar. äntligen slipper jag trädgårdsmöblerna (är man fattig student tar man vad man haver), efter det gick vi till min skola och jag hämtade min skoldator. därefter sprang jag in på SF för att köpa en present till *****. när det var klart for vi vidare till skatteverket och jag gjorde en adressändring. sedan till rusta dör jag köpte en julklapp till W samt en tomteluva. därefter gick vi till gävleborgs zoo och mamma köpte julklappar till Izor, efter det gicl vi hem och lämnade av alla kassor och gick raka vägen till ica för att jag skulle se om jag hittade en ski*ka men såklart gjorde jag inte det. och izor har varit med hela dagen. jag vet knte hur många mil vi har gått sammanlagt idag.

Izors present kom med posten idag, ni får se vad det är imorgon. prinsen har just ätit en bit kyckling och sover så sött nu. Imorgon träffar vi helena och charlie för en lekstund.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0