Första advent

Sitter med en kopp te och pratar lite framtidsplaner med mamma. 2014 kommer att bli ett spännande år.
Iz och jag ska snart ut på en kortare kissrunda och sen vet jag inte vad vi ska hitta på. Kanske lite lydnadsträning? igår var han jätte peppad till att träna lydnad och bjöd på så mycket olika beteenden. 
 
Imorgon eftermiddag eller på tisdag åker fluff och jag till Söderhamn och är där i några dagar. Ska bli så roligt att komma dit, var bra länge sen jag var där nu. Visserligen kom de på besök hit men jag saknar lantmiljön.
Jag vet en viss Tervueren som kommer att leva loppan. Izor älskar att vara ute på landet.
 
Idag är det första advent och det första ljuset ska tändas. Ännu har vi inte hunnit julpynta men vi gör nog det om ca 2 veckor. Oj så fint det kommer att bli här hemma. ♥
 
Izor förra julen
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0