en grön jul

vi fick ingen snö iår så julkänslan finns inte riktigt där. men vi kommer troligtvis ha en trevlig stund ihop med familjen och vänner.

igår var vi en sväng till mamma och mor min upptäckte i sista sekund att Izor grävt fram sina julklappar och var på väg att öppna dem. han är inte dum inte. idag ska han äntligen få öppna sina kära klappar. det här blir även första julen som izor firar henna med oss. förra året åkte Izor och jag till söderhamn och firade jul där.

igår kväll när vi kom hem körde vi lite target övningar och seb fyllde jag hans aktiveringskub med godis. jag ska checka med pappa om jag kan låna hans cykel och cykla en runda med Izor innan allt firande. det vore väldigt skönt att ha honom fysiskt trött då han har lite myror i brallan just nu.

vad mer är det som händer? jo, oosko ska fira jul hemma hos oss. vi tycker att julen är till för alla. inte enbart för familjen.

om vi ska blicka tillbaka på hunderiet. izor har haft en slappvecka med någon cykeltur och lite olika övningar. annars har han fått gilla läget då jag haft fullt upp med annat. nu ska jag iallafall klä på mig och bädda om sängen innam vi beger oss hem till mamma där syrran står och kokar risgrynsgröt.

god jul allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0