Egen lägenhet och ny promenadkompis

Var och hämtade nycklarna till min lägenhet tidigare idag så nu har jag äntligen ett eget place!
Efter det giick mamma och jag till Willys för att handla lite och därefter åkte vi hem och jag tog ut Izor på promenad i snön. Det har snöat otroligt mycket. Igår förmiddag var det inte ens frost ute och nu är det iallafall 15 cm snö minst och blåst. 
 
Efter en liten paus hemma mötte vi upp Wictoria som äger blandrasen Wilma, men idag hade hon inte Wilma med sig utan tikens son Morris. Hundarna skötte sig ypperligt och gick sida vid sida utan några problem. Det slutade med att Izor bjöd upp till lek men jag sa att de inte skulle leka den här gången. Vi får se om de funkar lika bra nästa gång vi ses, då kanske jag släpper ihop Izor med Morris.
 
Just nu i skrivandes stund sitter jag och äter mat, efter det blir det ensamhetsträning, har fått klagomål av en granne att Izor skällt konstant sen vi lämnade honom idag. Så nu jäklar ska vi fixa det här. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Trist med klagomål! Hoppas och tror att du får ordning på det

Svar: Ja det är aldrig roligt med klagomål, speciellt när jag verkligen jobbar på problemet. Men nu ska vi flytta (håller på) och ska börja om från ruta 1 med ensamhetsträningen för andra gången och jag håller tummarna att det går bättre nu!
Mandana Veysi

2013-12-06 @ 15:49:36
URL: http://www.scillsen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0