Bambi på hal is

Vi har plusgrader här i Gävle så större delen av snön har smält bort och det är riktigt halt ute. Kommunen har inte sandat ordentligt för man ser ut som Bambi på hal is när man försöker ta sig fram på vägarna. 
 
Hana och Aska är fortfarande hemma hos oss och de åker hem ikväll. Det kommer att bli jättetomt hemma men de kommer såklart tillbaka fler gånger. 
 
Just nu sitter jag i skolan och har rast, jag pendlar mellan att träna Izor och skriva klart min loggföring/kriterieplan. 
Izor ligger och vilar på golvet och vi ska snart in i klassrummet och fortsätta att träna. 
 
Blir lite snålt med blogginlägg nu när jag inte har internet hemma men det kommer så snart som möjligt. Efter jul har jag garanterat internet hemma i min lägenhet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0