Trött

Är jätte trött just nu så jag tänker inte skriva något jätte inlägg. Dagen har varit sisådär, den har varit trist helt enkelt. Ska börja packa inför lägret imorgon, fick tag i en resväska så jag slipper bära en massa. sitter fortfarade och funderar vad jag ska ha med till Izor förutom det som står på listan... Hur många koppel ska jag ha? vilka koppel? hur många halsband? torka blodpudding eller mjuka små träningsgodiar? ... det är mycket som ska planeras Det kommer faktist att bli riktigt svårt i och med att jag har grav beslutsångest som jag ska få hjälp med. Har ni några ideér på vad jag bör ha med mig? jag skriver upp allt som måste vara med (listan som vi fick utav våran hundlärare) imorgon. 
 
Bjuder på ett par bilder som jag tog igår på hundarna. Dagens bilder har jag inte redigerat än så de kommer i ett annat inlägg. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0