Söndag

Mitt tåg till Gävle går inte förrän kl 22.02! Gick ett 14.08. Förstår inte varför det bara går två tåg på söndagar? sist jag var här (2-3 veckor sen) så gick tåget 4 ggr per dag! Åh, jaja ingenting jag dör av. Tack och lov har dem lite VoH i frysen så jag kan ge Izor kvällsmaten, hade bara med mat så att det skulle räcka till frukosten idag.
 
Ska dra på mig kängorna och gå ut och träna Izor en sväng. Det är inget toppenväder ute, men det regnar iallafall inte.  Tar med kameran i hopp om att få någon fin porträtt bild på Izor.
 
På tal om bilder, jag har ings framkallade bilder på Izor, jag tycker att det är förjävligt synd. Jag vill ha fina bilder på prinsen på min vägg, får se om jag hittar någon billig hemsida på nätet som framkallar bilder. 
 
Nej, nu ska vi ut innan jag fastnar vid någonting annat! Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0