Slut på det roliga

Jahapp, 3 dagar har bara flygit förbi jag har haft så roligt och stressigt dessa dagar. Kollat vaccinationsintyg i drygt 8 timmar sammanlagt per dag, har även suttit i entrén och sålt kataloger. Har även fått lite tid över för att kunna kolla in de olika ringarna och för att kunna shoppa!
 
Har köpt:
En Julius-k9 sele
En klosax
Ett reteriverkoppel
10-pack tuggben
Tre burkar med träningsgodis
 
Har även fått lite smakprover som jag kommer använda som godis.
 
Jag orkar inte skriva något långt om dessa dagar, då skulle jag få skriva i flera dagar känns det som.
Men kan beskriva lite kort, Regn, blåst och lera. Haha, det är precis så det har varit. Idag hade vi tur med vädret, det var kallt men det regnade inte!
 
Fick se Monahs fina hundar, jag längtar verkligen till dagen då jag får köpa en valp av henne. Jag har ju haft hand om en av hennes valpar, Zaahr  som föddes 1996. Zaahr var världens härligaste kille, hade jag inte fått lära känna honom och de andra tervarna som han bodde med så skulle kanske inte jag ha en terv nu. 
 
Inte nog med att Monah är en bra uppfödare, hon är förbaskat trevlig och snäll också. Fick även träffa Åsa som bor i sthlm som också har kenneln. Träffat många härliga människor, även många otrevliga!
 
Jaja, taggar inför Högbo utställningen nästa år, då kanske Izen får hänga med. Väldigt nyttigt för honom.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0