Myshund

Izor är så trött nu, han fick vila ett par timmar när vi kom hem, sen fixade jag iordning korv och började träna position. Jorå redan framsteg, ibland sätter han sig PERFEKT! Kommer träna detta lite varje dag, efter en halvtimmes träning så slutade jag träningen och Izor slocknade. Det enda jobba är att han vaknar så fort jag försöker smyga ifrån rummet. Vill inte att han ska behöva vakna så fort han somnat.
Borstade igenom pälsen lite när han blev torr efter att ha duschat. Han ska snart få mat, slänger in korvbitarna som är kvar i kylskåpet tills imorgon.
 
Om en halvtimme ska S och jag plugga, lär ta en energidryck för att hålla mig vaken. Hoppas bara att jag somnar sen.
 
Imorgon har i 1 lektion, karaktärsdag. Skönt att luta så tidigt!

Kommentarer
Postat av: Carla

Alltså han är så jäkla snygg! Misti har bra smak;) haha <3

Svar: Det har hon verkligen ;) <3
Mandana Veysi

2012-09-30 @ 07:43:28
URL: http://Memyselfanddogs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0