Full fart Izor

Idag har vi inte gjort någonting speciellt, åkte med pappa och handlade på Rusta och Willys. Fick en jätteysig teddy pläd, den är sååå skön! Hade lite beslutsångest över vilken färg jag skulle ha, det fanns svart, grön, lila och cremefärg typ. Det stod mellan den svarta och lila filten, valde tillslut den svarta.
Köpte 2 stycken tjurmuskler, schapoo och sex pack cola. Sen åkte vi till Willys där jag handlade saker inför lägret. 
 
När jag kom hem började jag packa, packar resten imorgon. Hade även tävtttid idag så jag har rena och fräsha kläder att packa ner. 
 
Gick sen ut med Iz en stund, när han var rastad och klar så gick till till baksidan av huset och kastade lite boll. Nyligen fixade jag köttbullar åt Izor (nötfärs+ägg gula) som är inne i ugnen nu. Vid 00.00b tiden kommer de att vara klara.
Men nu kommer det en hel drös bilder från dagens äventyr.!
 






































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0